Smashbox
מותג האיפור המקצועי, השיק חנות קונספט בקריון
קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל ממשיכה להתרחב בתחום הפעילות
הקמעונאית והיא משיקה חנות קונספט שנייה למותג האיפור המקצועי סמאשבוקס והפעם
בקריון על שטח של 53 מ"ר בהשקעה של כמיליון ₪.
החנות החדשה היא צעד נוסף בהתפתחות מותג סמאשבוקס וביסוסו בישראל. לא
מדובר בעוד חנות איפור, אלא בחנות קונספט אינטראקטיבית הבאה לחזק את המודעות
ההולכת וגדלה של המותג בישראל ותאפשר לכל לקוחה לחוות, להתנסות, ללמוד ולשחק בכל
המוצרים וכך תיווצר חווית איפור אחרת. באמצעות תאורה חכמה תוכל כל לקוחה לראות את
עצמה מאופרת בסוגי תאורה שונים.
בחנות גם יימכרו, בנוסף לכל מוצרי האיפור של המותג, מוצרים בלעדיים
שלא ניתן יהיה למצוא במקום אחר וקולקציות מיוחדות שיושקו מעת לעת, רק עבור חנויות
עצמאיות של המותג.
בנוסף, תציע החנות ללקוחות פעילויות מיוחדות ובלעדיות, מתוך מטרה
לחזק את המותג ולבנות לו קהל לקוחות נאמן. מידי חודש יתקיימו בחנות אירועי איפור
מיוחדים, אירועי מאסטר קלאס עם מאפרים מובילים מהארץ ומחו"ל, אירועים עם
משפיעניות, עם צלמים מובילים, אירועים למגזרים שונים וכו'.
שירותים נוספים שיוצעו ללקוחות בחנות: שיורי איפור, מועדון נאמנות,
הטבת יום הולדת והנחה קבוצה למאפרים מקצועיים.
סמאשבוקס נוסדה בשנת 1996 בלוס אנג'לס-קליפורניה, על-ידי האחים
דייויס ודין פקטור (DAVIS & DEAN FACTOR), הנינים של אמן האיפור האגדי מקס פקטור, אשר
היה המאפר הראשי של אולפני MGM והקים
אימפריית איפור חובקת עולם.
דייויס, צלם אופנה בעל שם בינלאומי ודין, יזם ואיש עסקים, קיבלו את ההשראה ליצירת מותג האיפור הנוצץ, באולפני הצילום Smashbox בלוס אנג'לס, אשר בבעלותם. ההשראה ששאבו מצילומי כוכבי הוליווד והסלבריטאים הבינלאומיים, עבור המגזינים המובילים בעולם, הובילה אותם לייצר ליין איפור אופנתי ומקצועי, אשר יראה טוב דרך עדשת המצלמה ויחד עם זאת יתאים לשימוש יום-יומי ויהיה נגיש לקהל הרחב כך, נולד בשנת 1996, מותג האיפור Smashbox הנקרא על שם אולפני הצילום . משמעות המילה סמאשבוקס היא מצלמה עתיקה, המצויידת בתיבת דחיסה בסגנון "אקורדיאון". כך ששם המותג טומן בחובו את עולם הצילום המקצועי, הבינלאומי, הצעיר והנוצץ.
תהליך פיתוח המוצרים ב-Smashbox מתחיל מההתרחשות הבלתי פוסקת באולפני הצילום, בהם נפגשים שמות בינלאומיים מתחום האופנה: צלמים, שחקנים, דוגמניות, סטייליסטים, מעצבים ומאפרים מקצועיים. הגדרת הצרכים, לפיתוח המוצרים, מתבצעת על-ידי מומחים אלה, תוך הכרה מלאה בצרכי הקהל הרחב והתאמת המוצרים לשימוש יום-יומי.
זו הסיבה שמוצרי האיפור של המותג עמידים לאורך זמן, מותאמים לצילומי HD, ובעלי גוונים המשתלבים היטב בצילום. למעשה, מדובר במוצרי האיפור היחידים בעולם איתן כל לקוחה יכולה להיות בטוחה שהיא תיראה כמו בצילום (אפילו מטלפון נייד) כמו שהיא נראית בראי. רבים מהמוצרים, זכו במספר יוצא דופן של פרסי קוסמטיקה בינלאומיים.
האיכות הגבוהה של המוצרים והמגוון הצעיר והצבעוני גרמו לביקוש בינלאומי. כיום, משווק המותג ב-43 מדינות וביותר מ-2100 נקודות מכירה, ברחבי העולם. בנוסף לגידולים המרשימים בשוק האמריקני, נפתחים שווקים בינלאומיים חדשים בקצב מסחרר.
דייויס, צלם אופנה בעל שם בינלאומי ודין, יזם ואיש עסקים, קיבלו את ההשראה ליצירת מותג האיפור הנוצץ, באולפני הצילום Smashbox בלוס אנג'לס, אשר בבעלותם. ההשראה ששאבו מצילומי כוכבי הוליווד והסלבריטאים הבינלאומיים, עבור המגזינים המובילים בעולם, הובילה אותם לייצר ליין איפור אופנתי ומקצועי, אשר יראה טוב דרך עדשת המצלמה ויחד עם זאת יתאים לשימוש יום-יומי ויהיה נגיש לקהל הרחב כך, נולד בשנת 1996, מותג האיפור Smashbox הנקרא על שם אולפני הצילום . משמעות המילה סמאשבוקס היא מצלמה עתיקה, המצויידת בתיבת דחיסה בסגנון "אקורדיאון". כך ששם המותג טומן בחובו את עולם הצילום המקצועי, הבינלאומי, הצעיר והנוצץ.
תהליך פיתוח המוצרים ב-Smashbox מתחיל מההתרחשות הבלתי פוסקת באולפני הצילום, בהם נפגשים שמות בינלאומיים מתחום האופנה: צלמים, שחקנים, דוגמניות, סטייליסטים, מעצבים ומאפרים מקצועיים. הגדרת הצרכים, לפיתוח המוצרים, מתבצעת על-ידי מומחים אלה, תוך הכרה מלאה בצרכי הקהל הרחב והתאמת המוצרים לשימוש יום-יומי.
זו הסיבה שמוצרי האיפור של המותג עמידים לאורך זמן, מותאמים לצילומי HD, ובעלי גוונים המשתלבים היטב בצילום. למעשה, מדובר במוצרי האיפור היחידים בעולם איתן כל לקוחה יכולה להיות בטוחה שהיא תיראה כמו בצילום (אפילו מטלפון נייד) כמו שהיא נראית בראי. רבים מהמוצרים, זכו במספר יוצא דופן של פרסי קוסמטיקה בינלאומיים.
האיכות הגבוהה של המוצרים והמגוון הצעיר והצבעוני גרמו לביקוש בינלאומי. כיום, משווק המותג ב-43 מדינות וביותר מ-2100 נקודות מכירה, ברחבי העולם. בנוסף לגידולים המרשימים בשוק האמריקני, נפתחים שווקים בינלאומיים חדשים בקצב מסחרר.
אחלה רשת, תמיד קונה מהם מוצרי טיפוח לפנים ותמיד יוצאת מרוצה
השבמחק